آیا خمیردندان‌های سفیدکننده مؤثرند؟
نوشته شده توسط : آوا حسینی

امروزه محصولات سفیدکننده زیادی برای دندان‌ها در بازار وجود دارد به همین دلیل پیدا کردن بهترین آن‌ها برای برطرف کردن نیاز خودتان دشوار است. برخی افراد از خمیردندان‌های سفیدکننده استفاده می‌کنند چون به‌صرفه هستند و به‌راحتی در روتین معمولی مسواک زدن جای می‌گیرند. اما خمیردندان‌های سفیدکننده همیشه نتیجه دلخواه را ندارند.

نتایج ناچیز هستند

نتایج خمیردندان‌های سفیدکننده معمولاً در بهترین حالت بسیار ناچیز هستند. ساینده‌های مخصوص در خمیردندان‌های سفیدکننده با صیقل دادن ملایم دندان‌ها، لکه‌های سطحی مثل لکه‌های قهوه را از بین می‌برند. اما مواد تشکیل‌دهنده این خمیردندان‌ها به‌قدری قوی نیستند که لکه‌های عمیق‌تر را از بین ببرند یا رنگ طبیعی دندان را تغییر دهند. حتی با استفاده مکرر از خمیردندان‌های سفیدکننده، معمولاً دندان‌ها به‌طور مشخص سفیدتر نمی‌شوند.
نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که خمیردندان‌های سفیدکننده روی پرشدگی‌ها، تاج‌ها یا باندینگ اثر ندارد. اگر جایگزین‌های ترمیمی در دهان دارید باید بدانید که خمیردندان سفیدکننده ممکن است کمی دندان‌های طبیعی‌تان را روشن کند اما ناهماهنگی رنگی هم با جایگزین‌های ترمیمی ایجاد می‌کند.

چرا ما سفید کردن حرفه‌ای دندان‌ها را توصیه می‌کنیم

روش‌های دیگری برای داشتن لبخندی سفیدتر و جذاب‌تر وجود دارد. اگر به دنبال سریع‌ترین، بی‌خطرترین و مؤثرترین روش برای سفید کردن دندان‌هایتان هستید، سفید کردن حرفه‌ای دندان‌ها یا بلیچینگ در مطب پاسخ شماست.
سفید کردن حرفه‌ای دندان‌های سریع انجام می‌شود و نتایج آن به‌سرعت مشخص می‌شوند. باید نهایت تلاش انجام شود که دندان‌های جایگزین را هم در نظر گرفت تا دچار ناهماهنگی رنگ دندان‌ها نشوید. از لثه‌ها و بافت‌های نرم دهانتان در برابر عوامل بلیچ قوی محافظت می‌شود تا در اثر تماس با آن‌ها تحریک نشوند. در ضمن راه‌حل‌هایی هم برای جلوگیری از بروز مشکل برای دندان‌های حساس وجود دارد.
پس از سفید کردن حرفه‌ای دندان‌های شما، تری‌های سفیدکننده‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد تا بتوانید در خانه از آن‌ها استفاده کنید. این ترهای به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که از تماس ژل با لثه‌ها جلوگیری می‌کنند تا تحریک نشوند و فرمولاسیون ژل بلیچ قوی‌تر از چیزی است که در خمیردندان سفیدکننده وجود دارد.





:: برچسب‌ها: سفید کردن دندان , بلیچینگ , سفیدکننده دندان , خمیردندان سفیدکننده ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: